Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Aby zwrócić lub wymienić towar, postępuj zgodnie z wskazówkami:

1) Pobierz, uzupełnij oraz wydrukuj poniższy formularz:

Pobierz Formularz Reklamacyjny

UWAGA: Klient ma możliwość wymiany tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie. Nie realizujemy wymiany dodatków (czapki, kominy, chusty) .

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu/wymiany. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia przesyłki.

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

KREJZII Kinga Gacek
Stara Wieś 378
36-200 Brzozów
woj. podkarpackie

Dla państwa wygody oraz zabezpieczenia, prosimy aby nadawać przesyłki z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest towarem wartościowym i w przypadku zaginięcia paczki, bez potwierdzenia nadania nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

4) Informacje dodatkowe:

  • Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • Nietoperek.pl nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.
  • Nietoperek.pl nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.
  • Nietoperek.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.
  • Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
Wróć na górę